Πέμπτη, Ιανουαρίου 31, 2008

εμμονή










μου φάνηκε πως χθες σε είδα




πίσω από ένα σύννεφο,




να με κρυφοκοιτάς.




Ύστερα σαν στάλα βροχής




ήρθες και έγειρες στα μαλλιά μου.




"να μη χαθείς" ψιθύρισα




και στέγνωσες,




δάκρυ έγινες & έτρεξες στα μάγουλά μου.



Μου φάνηκε πως σε ένιωσα χθες,




καθώς κοιτούσα τον ήλιο,




να χαιδεύεις το πρόσωπό μου.




'Επειτα σκαρφαλωμένος




σε μια ηλιαχτίδα




άγγιξες το μέτωπό μου.




"με καις", είπα




και θάμπωσες,




χάδι έγινες




και χάθηκες στο όνειρό μου.



Ξέρω πως με αναζητούσες χθές,



σε μια δική σου αγκαλιά μέσα.



Είπες "πάντα φιλί γινόσουν"



και μεθυσμένος "σ΄αγαπώ"



φώναξες.



Τρόμαξα μα σου χαμογέλασα



και φεύγοντας



πόνος έγινα και θύμηση πικρή,



που στοιχειώνει



την καινούργια σου ζωή.




Δεν υπάρχουν σχόλια: